Dobbel-field goal gir 3 poeng! Det skulle det ikke gitt, men…

Er det tidenes mest bisarre field goal? NCAA D3-laget Texas Lutheran fikk vitterlig 3 poeng på måltavla på et blokkert field goal som spratt akkurat slik kickeren hadde drømt om. Det er bare at reglene tilsier det motsatte av det dommerne valgte å dømme…

Texas Lutheran spilte mot Belhaven i denne kampen, og det er altså hjemmelaget TLU som sparker ballen:

 

La oss også se det fra en annen vinkel:

Dette ble altså dømt som godkjent field goal og 3 poeng. Det er ikke helt etter regelboka, eller hva sier dere dommere?

 

Via Deadspin.

Legg inn en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.